.zakupowa mania

.chyba każda z nas wie co to takiego .trudno patrzeć na te wszystkie cudne papiery, stemple, tusze i inne przydasie, i niczego sobie nie kupić .mi ostatnio się to w ogóle nie udaje - poddałam się wielkim zakupom .oczywiście co jakiś czas sobie coś tam kupuję i nie pokazuję na forum, ale tak wielkie zakupy musiałam pokazać i pochwalić się .największy zakup, o którym myślałam już od dawna to różowa koleżanka BiA .cieszyłam się niesamowicie kiedy już ją dostałam - niestety, moja radość nie była długa, gdyż druga część zamówienia (wcale nie taka mała, a bardzo przydatna) m.in. ze sprężynami do bindowania zaginęła na poczcie :( .nigdy wcześniej mi sie to nie zdażyło żeby paczka zaginęła, a tu proszę jak coś potrzeba to ginie zupełnie z nienacka .reszta zakupów od Kamaftut i Gizmo .tekturowe napisy i inne kształy są naprawdę super, czuję, że często będę je kupować :)




.dzisiaj również pokusiłam się na zakupy, ale nimi to się pochwalę jak dojdą :) (no chyba, że niestarczy mi na rachunki za prąd :P)

0 komentarze: