.warsztaty

.w sobotę pamiętnego dnia 27go października, w naszym ukochanym mieście Szczecin odbyły się drugie warsztaty scrapowe .choć miałam okazję pobyć na nich niestety krótko to jednak było bardzo sympatycznie .towarzyszyła nam twórcza aura, dobry humor i dużo śmiechu .część dziewczyn robiła kartki świąteczne a druga część wykładała 'podstawy kompozycji scrapowej, metody wycinania puncherowego i metody zachwalania szczecińskich ziemniaczków' [uhk] .warsztaty ogólnie minęły w miłej atmosferze i bardzo owocnie :)
.a to moja góra wycinanek! .trzeba było poćwiczyć te metody wycinania puncherowego ;)

4 komentarze:

UHK Gallery pisze...

Ale sie usmiałam :) nawet nie wiedziałam, że masz bloga i się zdziwiłam, że nie w TYCH kolorach :) Podstawy kompozycji scrapowej zaliczone, na następne warsztaty jakiś inny temat się wymyśli. Widzisz nie uważałaś dokładnie, ale jesteś usprawiedliwiona - aby ręka nie bolała od punchera, należy go naciskać przez dokumenty od auta - wtedy nie boli reka nic a nic, o matko posikam się ze śmiechu normalnie - tak odtej sobboty mam :) Trzymaj się cieplutko i mam ndzieję, że już Cie bidulko nie boli. Buziaki. pa. W pisaniu jestem lepsza ilościowo niż a scrapowaniu hehehe no pa juz ide!!!

.edith pisze...

A no nie w TYCH kolorach bo lenistwo mnie wzięło i nie chciało mi sie robić własnego szablonu w TYCH kolorach więc wzięłam jakiś gotowy.
Kurcze faktycznie nie uważałam, dobrze, że zostałam usprawiedliwiona bo jeszcze byś mnie oscrapowała i co ja biedna bym zrobiła ;)
Jeszcze troszkę boli, teraz wyglądam jak chomik! Z jednej strony opuchlizna trochę zeszła ale o tyle ile zeszła to urosła z drugiej strony :P
Miło Cię tu widzieć i zapraszam częściej :)

UHK Gallery pisze...

Na pewno Cie jeszcze oscrapuję kiedyś :) Mam nadzieję, że będzie okazja - obiecuję, że w TYCH kolorach Cie oscrapuję, no chyba, że zasłużysz na róź :):):) Już mnie głupawka bierze, ledwo weszłam.....

Babsko pisze...

!!!! ileeeeee kwiatków !!!!