.otagowanie zobowiązuje

.edith otagowana przez Filkę trochę sie uzewnętrzni :)

4 miejsca w których pracowałam
.piekarnia Asprod, Geant, Tesco, Prorock
4 miejsca w których mieszkałam
.szafera (przeprowadzałam sie raz jak miałam 4latka w dodatku z klatki obok :P )
4 miejsca które odwiedziłam
.ukochane Bieszczady, Hiszpania, Kraków, i wiele innych :P
4 ulubione potrawy
.gołąbki, pierogi, gołąbki, pierogi ;)
4 miejsca w których wolałabym być teraz
.Gryfice, Hormon(klub), Kraków
4 blogujące znajome
yovita tamis

3 komentarze:

Babsko pisze...

kochana tydzień minął.... dawaj coś!!! buziole :)))

Filka pisze...

uuuuu jaki przestój,domagamy się czegoś :P

Ewka pisze...

Witaj w klubie zwolenników pierogów!Ja zwłaszcza jestem zwolennikiem tych nie moich, bo wstyd się przyznać, ale zrobić nie potrafię- za to jeść z całego serca. Jak zrobisz, to się wpraszam - mieszkam niedaleko, bo w Świnoujściu. Pozdrawiam