.konkursowo

.na większości blogów konkursy, a u mnie nie dość, że konkursu żadnego ni ma to i nawet czasu na scrapowanie nie ma .ale, ale już spieszę nadrobić chociaż część zaległości

Otóż ogłaszam konkursik, ale nie będziemy łapać cyferek na liczniku (sie biedny zestresuje jak wszyscy będą polować...) tylko będziemy ładnie wchodzić wszyscy na tego bloga :P Osoba, z której bloga/strony będzie najwięcej wejść otrzyma ode mnie niespodziewajkę :) Żeby faworytek na starcie nie było liczba wszystkich dotychczasowych wejść zostaje wyzerowana, a koniec konkursu nastąpi 22 lutego o północy.

.obiecuję, że nowe scrapy będą, więc mam nadzieję, że nudzić sie nie będziecie wchodząc tu :)

edit(h): oczywiście przy liczeniu pomijane są wejścia bezpośrednie (tzn. jak ktoś ma w przeglądarce ustawione ulubione) wejścia przez google i takie tam inne bo ciężko określić kto to wchodził ;) .liczą sie tylko wejścia poprzez linki na innych blogach :)

3 komentarze:

UHK Gallery pisze...

Już sie liczy???? A skąd Ty bedziesz wiedziała, że ja od siebie wchodze???? Czyli jak pójde do filki a potem od niej tu, to tej francy licznik nabije???? o niedoczekanie :):):)

.edith pisze...

'Już sie liczy????'

Tak już sie liczy :)

'A skąd Ty bedziesz wiedziała, że ja od siebie wchodze????'

Będę wiedziała tylko ile wejść jest z Twojego bloga :) A skąd Ty akurat wchodzisz tego nie wiem :)

'Czyli jak pójde do filki a potem od niej tu, to tej francy licznik nabije????'

Właśnie tak, jej nabijesz :)

Filka pisze...

hahaha Ula nic tylko proszę najpierw do mnie wchodzic
Świetny konkurs ja zawsze zagladam,nie to co inni hahahahaha